azimuth:
Použití pro nastavení prostorové šířky zvukové prezentace, jde o vytvoření trojrozměrné zvukové scény (Biauralní sluchátka, 5-speaker domácí stereo soustavy, multi-speaker, atd.). Jazyk VRML 2.0 také využívá prostorový zvuk consumer-priced
.
Dále můžete také nastavit prostorovou výšku: elevation:
Hodnoty:
od -360deg do 360deg: úhel vnitřního rozsahu, 0 znamená na střed scény, 90 doprava, 180 pozadí, 270 (nebo podobně -90) doleva.
center: shodné s 0 deg, či s pozadím 180 deg.
center-left: shodné s 340 deg, či s pozadím 200 deg.
center-right: shodné s 20 deg, či s pozadím 160 deg.
far-left: shodné s 300 deg, či s pozadím 240 deg.
far-right: shodné s 60 deg, či s pozadím 120 deg.
left: shodné s 320 deg, či s pozadím 220 deg.
left-side: shodné s 270 deg, či s pozadím 270 deg.
right: shodné s 40 deg, či s pozadím 140 deg.
right-side: shodné s 90 deg, či s pozadím 90 deg.
behind: pozadí (180 deg).
leftwards: odečtení 20 degrees doleva od aktuálního úhlu.
rightwards: přičtení 20 degrees doprava od aktuálního úhlu.
Příklad:
p { azimuth: 60deg; } /* 90deg */ p.trida { azimuth: right-side; } /* 120deg */ #az120 { azimuth: behind far-right; }