CSS2.02.1 I.E. -

azimuth:

Použití pro nastavení prostorové šířky zvukové prezentace, jde o vytvoření trojrozměrné zvukové scény (Biauralní sluchátka, 5-speaker domácí stereo soustavy, multi-speaker, atd.). Jazyk VRML 2.0 také využívá prostorový zvuk consumer-priced.
Dále můžete také nastavit prostorovou výšku: elevation:

Hodnoty:

od -360deg do 360deg: úhel vnitřního rozsahu, 0 znamená na střed scény, 90 doprava, 180 pozadí, 270 (nebo podobně -90) doleva.

center: shodné s 0 deg, či s pozadím 180 deg.

center-left: shodné s 340 deg, či s pozadím 200 deg.

center-right: shodné s 20 deg, či s pozadím 160 deg.

far-left: shodné s 300 deg, či s pozadím 240 deg.

far-right: shodné s 60 deg, či s pozadím 120 deg.

left: shodné s 320 deg, či s pozadím 220 deg.

left-side: shodné s 270 deg, či s pozadím 270 deg.

right: shodné s 40 deg, či s pozadím 140 deg.

right-side: shodné s 90 deg, či s pozadím 90 deg.

behind: pozadí (180 deg).

leftwards: odečtení 20 degrees doleva od aktuálního úhlu.

rightwards: přičtení 20 degrees doprava od aktuálního úhlu.


Příklad:

p { 
   azimuth: 60deg; 
} 

/* 90deg */
p.trida { 
   azimuth: right-side; 
} 

/* 120deg */ 
#az120 { 
   azimuth: behind far-right; 
}